;o

tjejen: Det är över nu fatta!

killen: men. varför gillar du mig inte längre ?

tjejen: du är skit jobbig & förresten jag är kär i någon annan.

killen: betyder jag inget för dig längre?

tjejen: nej vad tror du. gå och dö. skabb.

killen: okej du ska veta att jag gör allt för dig, & jag kommer alltid att älska dig.

tjejen: MEN STICK! jag älskar inte dej! du är som luft för mig&det förblir du. lämna mig ifred!
nästa dag i skolan på rasten ..

tjejen gick runt i dungen själv , orkade inte umgås med sina vänner just idag , hon kollade förtjust in ett träd klättrade upp med trädet var jätte högt ingen hade klarat att klättra så högt någonsin.flickan kände droppar ifrån trädet. det var blod hon blev rädd hon var så panik slagen att hon klättrade & klättrade & klättrade.

just precis då såg hon någonting hon aldrig skulle kunna tänka sig att se.

där låg han . med en kniv i hjärtat. och ett brev som hon öppnade.
där det stog; du sa gå & dö. & jag gjorde som du sa & som sagt jag gör allt för dej.

flickan blev så rädd att hon trillade ner för trädet & bröt nacken .

den dagen dog dom tillsammans & en lärare fann dom en dag senare.

nu vilar dom i samma grav. kopiera denna texten om du bryr dig .

annars kommer dom att stirra på dej när du sover .

om du har otur så kollar dom kanske på dej just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0